Porsche Inter Auto BH d.o.o. Sarajevo Postupak u slučaju nezgode

  1. Servis i oprema
  2. Postupak u slučaju nezgode
07.07.2017

Postupak u slučaju nezgode

Ovim putem Vam želimo ukazati na savjete i pravila ponašanja u slučaju saobračajne nezgode s Vašim vozilom.

..

1. Označite mjesto nezgode

upalite sva 4 žmigavca
sigurnosnim trokutom označite mjesto nezgode (najmanje 50 metara od mjesta saobraćajne  nezgode)
 

2. Pružite prvu pomoć ozlijeđenim osobama

3. Po potrebi pozovite hitnu službu (112)

Pritom obratite pažnju na sljedeće informacije:

Šta se dogodilo?
Gdje se dogodilo?
Kada se dogodilo?
Koliko je unesrećenih?
Kakvu pomoć trebate?
Ko zove?
 

4. Nazovite besplatni telefon garancija mobilnosti

0800 222 27 - za pozive iz BiH

Ili +387 33 768 190 ua pozive izvan BiH (prema lokalnoj tarifi zemlje iz koje se poziva)

 Pomoć, savjeti i informacije (od 0 do 24h)
Zbrinjavanje (vuča) vozila do ovlaštenog servisa (od 0 do 24h)
 

5. U slučaju materijalne štete

Obavijestiti policiju (ukoliko drugi sudionik saobraćajne nezgode odbije dati lične podatke odnosno podatke o vozilu ili napusti mjesto nezgode, u slučaju oprečnih mišljenja glede krivnje, u slučaju sudara s neregistriranim vozilom, s vozilom inostrane registracije, alkoholiziranosti vozača, vožnje bez vozačke dozvole i slično)
Razmijeniti lične podatke i podatke o vozilima
Popuniti i potpisati Evropski izvještaj o nezgodi
Prikupiti podatke o eventualnim svjedocima saobraćajne nezgode
Fotografisati mjesto nezgode i položaj vozila u trenutku nezgode (mobitelom, foto aparatom)
Posjetiti najbliži ovlašteni servis gdje ćete dobiti besplatnu procjenu popravka Vašeg vozila
Prijaviti štetu na vozilu osiguravatelju vozila koje je skrivilo saobraćajnu nezgodu
 Ostanite smireni:

Zapamtite: Vi odabirete mjesto popravka Vašeg vozila.

Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz upotrebu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje

1. Vi odabirete mjesto popravka Vašeg vozila i zato zatražite od osiguravatelja da poštuje Vaš odabir.

2. Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz upotrebu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje.

3. Vaše  vozilo ima garanciju do dvanaest godina da neće doći do prohrđavanja, ali isto ugrožavate: Zbog održavanja vozila koje nije shodno uputama proizvođača
zbog nestručnog otklanjanja oštećenja ili kvara od strane neovlaštenog servisa
ugradnjom neoriginalnih dijelova koji kvalitetom ne odgovaraju originalnim dijelovima


4. U slučaju nepokretnosti Vašeg vozila, te ako isto odlučite popraviti u ovlaštenom servisu, ostvarujete pogodnost besplatne vuče vozila od mjesta nezgode do najbližeg ovlaštenog servisa.

 

Prijava Na newsletter

Sa našim newsletterom redovito ćete primati informacije o nama ka i izbor ekskluzivne ponude vozila!

Uneseni podaci nisu važeći. Molimo pokušajte ponovo.

Molimo odaberite oslovljavanje

Nažalost, došlo je do problema sa registracijom biltena. Pokušajte ponovo kasnije.

checkbox_default

Zahvaljujemo!

Upravo ste se registrovali za naš bilten.

Odmah ćete dobiti e-mail sa linkom za potvrdu. Potvrdite ovaj link da biste završili registraciju